Nëse nuk ke akses në internet, së pari duhet të verifikosh nëse drita e DSL-së në modemin tënd është e ndezur, e fikur, apo duke pulsuar. Nëse ajo pulson ose është e fikur, atëhere duhet ta raportosh menjëherë këtë problem duke kontaktuar kujdesin tonë të Klientit në faqen e Suport Nëse drita e modem-it është e qëndrueshme, duhet të kryesh konfigurimin e modem-it. Për të konfiguruar modem-in ju lutem të telefononi në Kujdesin e Klientit që tju informoje si ta kryeni konfigurim nëpërmjet telefonit pa qene nevoja qe dikush te vije fizikisht ne ambjent.
Në rast se dëshironi të perforconi sinjalin e wireless ne ju sugjerojmë të shtoni një router tjetër të cilin mund ta gjeni tek dyqani i StyleNet
Për të rritur shpejtësine e internetit mjafton të paguhet një diferencë lekësh për shpejtësinë e dëshiruar dhe ndryshimi i shpejtësisë bëhet menjëherë .
Duhet te nenshkruani kontrat 12 mujore, ku pagesat mund ti beni ne baza mujore, 1 , 6 apo 12 mujore.
Ju mund të na kontaktoni me variantet e kontaktit te cialt i gjeni ne faqen tone te suportit. KLIKO KETU
Për të ndryshuar paketën ju duhet të paraqiteni pranë dyqaneve tona dhe duhet të kryeni rinovim kontrate
Jo , pas afatiti maksimal të pagesës (që është dita e fundit e muajit) shërbimi I internetit do të bllokohet deri në kryerjen e pagesës.
Fatura juaj përmban të dhënat kryesore si: Paketa që ju keni Vlera që paguani Data e kryerjes së pagesës
Në rast nuk kryeni pagesën brenda ditës së fundit të muajit shërbimi juaj ju ndërpritet. Ju duhet të kryeni pagesën që shërbimi të rihapet.
Ju keni afat deri në ditën e fundit të cdo muaji për të kryer pagesën, gjatë kësaj kohe ju mund ta kryeni pagesën kur të keni mundësi.
Në momentin që kryeni pagesën ju vjen njoftim me sms në telefonin tuaj.
Aftati i fundit për pagesën është data e fundit e muajit.
Fatura juaj ndryshon këtë muaj pasi ju përvec paketës bazë internet mund të keni shtuar: Paketë shtesë me Tv Data extra Paisje shtesë për internetin
Për pagesat që kryen online aplikohen komisionet që vijnë nga karta që po përdorni.
Duhet te kontaktoni në Kujdesin ndaj Klientit në faqen e Suport dhe nje person perkates ju udhezon nga telefoni si te aksesoni pajisjen.